سرپرست هیئت کوهنوردی خراسان رضوی در نشست با کارگروه های این هیئت بر لزوم همراهی و همدلی ورزشکاران برای توسعه ورزش کوهنوردی در استان تأکید کرد.

همدلی؛ کلید واژه هیئت کوهنوردی استان برای فتح قله‌های موفقیت

به گزارش قدس آنلاین، محمد ایمانی فر در این نشست که روز یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان جدید هیئت کوهنوردی استان واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پای کار بودن و تعهد اصل لازم برای کسب موفقیت است. اعضای هیئت کوهنوردی استان از دانش، تجربه و آگاهی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با جدیت و تعامل قله های موفقیت را فتح کنیم.
وی افزود: امروز کوهنوردی استان نیازمند پای کار بودن و همراهی همه کوهنوردان و ورزشکاران دغدغه‌مند است و تلاش می کنیم با استفاده از خرد جمعی در کارگروه ها و تجربه ورزشکاران جایگاه واقعی رشته کوهنوردی را به علاقه‌مندان معرفی کنیم.
 سرپرست هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی گفت: معتقدم وظیفه هیئت استان سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و هدایت و اجرا و اقدام در حوزه کاری هیئت شهرستان‌هاست. حتما موضوعات را به صورت تخصصی در کارگروه‌ها دنبال خواهیم کرد تا نتایج مطلوب مبتنی بر اصول علمی و ورزشی حاصل شود.
یادآور می شود؛ مطابق حکم رئیس فدراسیون فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ محمد ایمانی‌فر از کوهنوردان باسابقه این رشته به عنوان سرپرست این هیئت‌ در استان خراسان رضوی منصوب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.